پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181913
زانتيا دوباره توسط سايپا عرضه مي شود
تاریخ انتشار : 1394/04/01 19:09:49
نمایش : 1311
ايدو از لحاظ ظاهري خودرويي زيبا و جذاب است و نوع طراحي آن بواسطه همكاري با خودروسازان مطرح جهاني در زمره حرفه اي ها قرار مي گيرد. ويژگي هاي آن چراغ‌هاي تيز و اسپرت و برجستگي‌هاي کاپوت و صندوق عقب نسبتاً کوتاه مي‌باشد که ترکيبي پويا و جالب به آن داده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دير زماني از گستردگي سبد محصولات خودروسازان نمي گذرد؛ زماني كه سايپا با زانتيا، ماكسيما، ريو و ايران خودرو هم باچندين محصول در بازار خودرو كشور انتخاب هاي تقريباً كافي براي هر نوع سليقه مشتريان را به معرض نمايش گذاشته بودند.

در دهه گذشته با بغرنج شدن وضعيت صنعت خودرو كشور بر اثر تحريم هاي مشخص بر ضد اين صنعت گزينه هاي عرضه از روي ميز خودروسازان برداشته شد و مشتريان رفته رفته انتخاب هاي كمتري براي خريد در دست داشتند.

اما اكنون پس از گذشت چندين سال عرضه خودروهاي جديد خودروسازان راهي براي پاسخگويي به نياز مشتريان تنوع طلب بازار خودرو خواهد بود و بايد ديد در اين زمينه خودروسازان چقدر موفق خواهند بود.

در ميان خودروهاي سايپا محصولي به نام ايدو بعنوان يك محصول كيفي معرفي شده است. اين خودرو محصولي جديد است كه قرار است توليد آن با همكاري سايپا و چانگان چين آغاز شود و پاي به بازار پرتنش خودرو بگذارد.

ايدو از لحاظ ظاهري خودرويي زيبا و جذاب است و نوع طراحي آن بواسطه همكاري با خودروسازان مطرح جهاني در زمره حرفه اي ها قرار مي گيرد. در واقع همان خودرو فورد مونديو است .ويژگي هاي آن چراغ‌هاي تيز و اسپرت و برجستگي‌هاي کاپوت و صندوق عقب نسبتاً کوتاه مي‌باشد که ترکيبي پويا و جالب به آن داده است.

دركنار زيبايي، پيشرانه چانگان ايدو يک موتور ۱.۶ ليتري ۱۲۴ اسبي و ۱۶۰ نيوتن متري است. براي انتقال نيرو هم از گيربکس ۵ سرعته دستي يا ۴ سرعته تيپ ترونيک استفاده مي‌شود. هندلينگ مناسب اين خودرو و صندلي هاي مبلماني اين خودرو سبب شده احساس راحتي زانتيا مجددا تكرار شود.

توليد اين خودرو توسط سايپا را مي توان سياستي درست در راستاي پاسخ به نياز مشترياني كه در قديم بدنبال خودرو زانتيا بوده اند دانست. ايدو مي تواند جايگزين بسيار مناسبي براي زانتيا و مشتريان متقاضي خودروهاي لوكس و پرطرفدار دانست.

اما بايد در نظر داشت كه اين خودرو قطعاً جايگزيني موقت براي خودرو زانتيا خواهد بود و مطمئناً در آينده در صورت تغيير فضاي سياست خارجي، مي توان انتظار محصولات بهتر را نيز از خودروسازان داخلي داشت.

 
کد مطلب: 425134
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html